خبر خوب برای علاقمندان مدارک حرفه ای بین المللی منابع انسانی

بر اساس اطلاعیه موسسه HRCI آزمون مدارک حرفه ای PHRi, SPHRi  , aPHRi    از تاریخ ۲۰۲۰/۰۶/۰۷ به صورت آنلاین برگزار می شود. این آزمونها توسط مراکز آزمون Pearson VUE و با استفاده از تجهیزات پیشرفته کنترلی برگزار می شود.

دوره آمادگی آزمون PHRiآمادگی آزمون مدرک بین المللی منابع انسانی SPHRiaphri

نحوه اجرای آزمون آنلاین

مانند  یک ناظر از طریق میکروفون و وبکم شما را کنترل خواهد کرد.

قبل از شروع امتحان، باید  مراحل self-check-in انجام شود. از شما درخواست می شود  که عکس خودتان، تصویر کارت شناسایی / گواهینامه رانندگی و یک عکس از محیط اطراف خود گرفته و ارائه دهید.

پس از شروع آزمون، مجاز به  خروج از اتاق و از دید ناظر نخواهید بود.  مگر اینکه تایم  استراحت ده  دقیقه ای باشد. توجه داشته باشید، پس از پایان ده  دقیقه استراحت، قادر نخواهید بود به سؤالات بخش اول امتحان برگردید.

پس از خاتمه  زمان استراحت ناظر مجددا  شما را چک کرده  و وارد  بخش دوم و آخر امتحان می شوید. اگر در پایان ۱۰ دقیقه استراحت به اتاق برنگردید، جلسه آزمون خاتمه می یابد.

در صورتیکه در طول ازمون با سوالی مواجه شوید  می توانید از قسمت چت   در بالای صفحه برای تماس با ناظر استفاده کنید.

مکان مناسب برای  آزمون آنلاین

مکان آزمون باید یک فضای  آرام و دنج باشد. باید در یک اتاق با درب بسته در خانه یا  محل کارتان برای ازمون در نظر بگیرید. به محض  آغاز  آزمون، شما مجاز به صحبت، برخاستن یا جابجایی از صندلی خود نخواهید بود. ضمنا  در طول آزمون حضور  شخص ثالث در اتاق محل برگزاری  مجاز نخواهد بود.

در مرحله  check-in و بعد از  ارسال عکس‌های مورد نیاز، ناظر می‌تواند از شما بخواهد تا محیط، از جمله دیوارها، فضای کف و رومیزی را به او نشان دهید. این کار برای حصول اطمینان از عدم دسترسی داوطلب  به کتب و جزوات ، یادداشتها ، مقالات، و لوازم التحریر می باشد.

لازم است مانیتورهای اضافی را از کامپیوتر خود جدا کرده و رایانه‌های اضافی نیز باید خاموش شوند. اقلام نصب شده  روی دیوار مانند تابلوهای نقاشی ، پوستر و وایت بورد  بررسی می‌شوند. در صورت عدم تکمیل این مرحله،  داوطلب مجاز به ادامه کار یا شرکت در آزمون نخواهد بود..

در طول جلسه امتحان آنلاین، داوطلب  مجاز به استفاده از کاغذ، وایت‌برد، ماشین حساب یا لوازم التحریر نخواهد بود.

آزمون دارای  یک ماشین حساب داخلی است. می‌توان با کلیک کردن بر روی آیکون ماشین حساب در صفحه امتحان، به آن دسترسی پیدا کرد. همچنین در طول آزمون آنلاین یک وایت بورد  داخلی  در دسترس خواهد بود با استفاده از این گزینه . متقاضی  این امکان را دارد  که از طریق نت برداری  یا رسم شکل  از طریق موارد بصری کار کند. در هر زمان در طول امتحان میتوان  با کلیک روی آیکون eraser در بالای صفحه، مطالب نوشته شده  را پاک کرد.

در طول آزمون آنلاین ، می‌توان برای انجام یادداشت و محاسبات به طور همزمان به تخته وایت برد داخلی و ماشین حساب دسترسی داشت.

 

دوره آمادگی آزمون گواهینامه بین المللی منابع انسانی SPHRi

دوره آمادگی آزمون گواهینامه بین المللی منابع انسانی PHRi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *